כוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים בשטח לבנון

    קובי פינקלר No Comments on כוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים בשטח לבנון

    כוחות צה"ל תקפו בשטח לבנון חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל. כמו כן, מחבלים ביצעו מספר שיגורים לעבר מרחב משגב עם ולעבר מוצבי צה"ל במרחב מטולה ויפתח

    צילום: אייל מרגולין/פלאש90  
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החזית הצפונית: לפני זמן קצר, כוחות צה"ל תקפו בשטח לבנון חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל.

    כמו כן, מחבלים ביצעו מספר שיגורים לעבר מרחב משגב עם ולעבר מוצבי צה"ל במרחב מטולה ויפתח. אין נפגעים. כוחות צה"ל תוקפים בירי ארטילרי את מקורות הירי.

    מוקדם יותר ביצעו מטוסי קרב של צה"ל תקיפה יזומה של מטרות טרור של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שנתקפו, מספר עמדות צבאיות בהם פעלו מחבלי הארגון. כמו כן, נתקף מחבל שפעל בשטח לבנון, סמוך למרחב שלומי.

    ביהודה ושומרון: כוחות הביטחון עצרו הלילה 33 מבוקשים ברחבי פיקוד המרכז, 20 מתוכם משוייכים לארגון הטרור חמאס. מופה בית המחבל מארגון הטרור חמאס אשר היה שותף לביצוע הפיגוע בחווארה בו נרצחו שי ואביעד ניגרקר ז"ל.

    בעזה: צוות של BBC נכנס עם דובר צה״ל לבית החולים שיפא, שם הראו לצוות מחשבים ניידים בהם נמצאו תמונות וסרטונים של חטופים שצולמו לאחר החטיפה ויכולים לשפוך אור על מצבם הנוכחי.

    היום הותר לפרסום, כי סרן שלמה בן נון, ממודיעין, סגן מפקד פלוגה בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. שני חיילי מילואים נוספים נפצעו באורח קשה בקרבות.

    הקבינט המלחמתי יכונס הערב כדי להתעדכן במצב עסקת החטופים, כאשר גורמים זרים דיווחו על התקדמות. נזכיר כי כדי לאשר עסקה יש צורך באישור ממשלה.

    כוחות צה"ל השתלטו הבוקר על מעגן עזה, השמידו כעשרה פירי מנהרות, וארבעה מבנים המהווים תשתיות טרור. הכוחות חיסלו 10 מחבלים וטיהרו את כלל המבנים בשטח המעגן.



    0 תגובות